Saleduck.dk har rabatkoder til de mest populære online butikker i Danmark

Press release June 1, 2015

Den danske rabatkode hjemmeside Saleduck.dk blev oprettet og lanceret af Bridge Shopping Portals BV i år 2015. Kort tid efter lanceringen blev Saleduck en reference på det danske internet. Med et par få klik, finder de besøgende gyldige rabatkoder til Zalando, Look Fantastic, Vista Print, Lace og Zooplus.

Med Saleducks succes på det belgiske, schweiziske og turkiske marked, besluttede Bridge Shopping Portals  BV at oprette en dansk side, og dermed tilbyde rabatkoder til danskerne. Den danske version er derfor blevet til Saleduck.dk og blev tilgængelige siden maj 2015.

De bedste rabatkoder og tilbud

Begrebet Saleduck blev til efter et simpelt spørgsmål: Hvorfor kun shoppe i udsalgsperioder? Hvorfor ikke shoppe hele året rundt? Hos Saleduck, løste vi dette problem, ved at oprette en hjemmeside med alle aktuelle rabatkoder, tilbud og deals på det danske marked. Princippet er enkelt: du finder den ønskede rabatkode til din shopping. Derefter skal du blot kopiere koden og indtaste den ved betalingen hos den aktuelle webshop. Enkelt, hurtigt og praktisk!

Tilbud og webshops

Hos Saleduck.dk har vi samlet alle de bedste danske webshops. Vores brede vifte af kategorier giver os mulighed for, at dække vores besøgendes behov. Uanset om det er mode, babyudstyr og børn, kosmetik, bøger, men også rejse, hoteller, kontorartikler eller elektronik, så kan du med Saleduck spare penge, når du shopper online.

Rabatter og online butikker

Saleduck.dk har udvalgt de bedste online butikker baseret på de følgende kriterier: værdien af rabatter, hyppigheden af ​​tilbud, men også leveringsmulighederne (eks. gratis levering) og velkomst tilbud (gaver, rabatter osv). Saleduck tilføjer nye rabatkoder hver dag, for at kunne give deres besøgende de mest aktuelle rabatkoder.

Se Saleduck.dk  for at finde de seneste  og  bedste rabatter!

Om Saleduck – Bridge Shopping Portlas BV
Bridge Shopping Portals BV blev grundlagt i 2012, Amsterdam. Dette selskab har stiftet Saleduck og alle Saleducks hjemmesider med i alt 17 medarbejdere. Alle hjemmesider tiltrækker over flere tusinde besøgende hver måned.

For spørgsmål, kommentarer eller henvendelser til grafisk materiale, kontakt venligst:

Trinh Vu
Country Manager Denmark