Saleduck.se lanserar i Sverige

Press release January 27, 2016

Sidan vill nu kort efter sin lansering bli en stark referens på den svenska webben. Med ett par få klick kan besökare hitta giltiga rabattkoder till butiker som Asos, Kjell & Co, Bokus, Lekmer och Ellos.

Med Saleducks framgång på den belgiska, schweiziska, österrikiska, turkiska samt de andra nordiska marknaderna, beslutade Bridge Shopping Portals B.V att skapa den svenska sidan. Därmed kan Saleduck nu även erbjuda rabattkoder till svenskarna. Den svenska sidan blev därmed Saleduck.se och har funnits tillgänglig sedan början på året.

De bästa rabattkoderna och erbjudandena

Konceptet Saleduck grundar sig i en enkel fråga; varför bara handla under specifika perioder för utförsäljning? Varför inte handla på rea året runt? På Saleduck löste vi detta problemet genom att skapa en hemsida med aktuella rabattkoder, deals och erbjudanden på den Svenska marknaden. Tillvägagångssättet är enkelt; du hittar din önskade rabattkod. Därefter är det bara att kopiera koden och klistra in den vid betalningen hos den aktuella webshopen. Enkelt, snabbt och smidigt!

Erbjudanden och webbutiker

Hos Saleduck.se kommer vi handplocka alla de bästa svenska och internationella webbutikerna. Med vårt breda utbud av kategorier kan vi höja värdet för onlinekonsumenter. Oavsett om det gäller mode, barn, smink, böcker, resor, hotell eller kontorsmaterial kan du spara pengar med Saleduck när du handlar online.

Rabatter och butiker online

Saleduck.se har valt ut de bästa butikerna online baserat på följande kriterier; värdet på rabatterna, frekvensen av erbjudanden, men också leveransmöjligheter (ex. fri frakt) och välkomsterbjudanden (ex. gåvor och rabatter). Saleduck tillgodoser marknaden med nya och giltiga rabattkoder varje dag för att kunna ge besökarna de mest aktuella rabatterna.

Mer information:

Country Manager - Sverige